Sunday, April 18, 2010

"Live your imagination and be a fascination"

Kom på en sak förut, jag längtar till sådana dagar när man vaknar och det är helt konstig färg utomhus...haha. You know, allt skiftar i rosa eller gult, och vaarmt! Mmhh. Tänk när man kan ligga och sola på altanen all day med musik i hela huset och hämta posten barfota, och sitta utomhus i en ljusnatt fram till.. hela natten!

Snart äre reklamdags och sedan skall jag sova tidigt! Försöka i alla fall, vägrar vara trött imorgon. Let's start the week with a good nights sleep och en härlig dröm :D Ibland undrar jag lite extra vilka det är som läser min blogg? Jag skriver ändå ganska mycket och ofta..och om vad liksom? Haha. Jag menar..vill jag att folk ska veta det jag skriver, hela tiden? (alla 30pers:P) Oh well, no biggie!

Såg även nyss att Skins byter cast helt och hållet efter säsong 2...WHAT!? Hur kan dom bara vara med i 2 säsonger...ej ok. Men ryktet går att de nya är ok med, men ändåå buuh. Kanske är ödet, behöver nog inte en serie till att följa in i döden :P haha. Åh jag tycker Sid är så söt hahaha. typiskt mig?
Jackie

No comments: