Thursday, April 22, 2010

"Is it ever gonna be not so hard to see you around?"

Uhm, I had one of those nights..helt plötsligt var klockan very mucho och i mitt huvud all I felt was paaaain :P Så nu har jag förtjänat denna otrevliga unattractive huvudvärken jag kommer ha hela dagen. SKROT. Idag vill jag verkligen inte till gymmet. Prova lite pilates kanske? Eller använda verktygen hemma - hopprep, hantlar, bollen...golvet, speglarna, musiken, DANCEPARTY! Sounds good? Kan fixa kaminen så blire såndär bikramyoga i 40grader :D hahaha...



Hjälp va spännande min blogg är för tillfället...eeh.

Sol, bad, sommar, värme! Är det någon annan som längtar tills man kan ta sats och hoppa från något högt berg ner i PLURRET :D Älskar dessa bilder på Natasha Poly, främst för att jag insåg att hon har festliga skor hahaha. Helt otippade? Stövlarna i den värmen ser mindre bekvämt ut, uuh sticky.

Jackie

No comments: