Sunday, April 18, 2010

"Well it's a long way down in New York City.."

Ah, jag vill kramas! Och grilla! haha.. hänga.. är vi splittrade or what, mina vänner? :) Lite överdramatiserat på min front I know, men jag längtar till sommaren! Sol och värme i stort sett dygnet runt. Minnen skapas, och platser utforskas! Lovesit!

Jag ska bege mig till gymmet snart. Hoppas det är tomt? Mamma kom hem med full bil (människor) och sa att vi skulle jobba och bära saker.. nej jag har gjort min bit flera helger i rad nu, sååå jag drar. Har man inlett helgen själv ska man avsluta den själv (helst inte men nu gör jag det hoho!) Blev plötsligt nervös inför imorgon, IMORGON, men som jag sa till Johanna så är det bara kul!! Kul som attan och I'll give my all och lite till för att få jobbet :)



Solen är framme, men det ser lite kallt ut ändå.. jag är sugen på någonting? En glass kanske..eller en morot! Time will tell. Kollar fortfarande Skins, jaa. Mysig konstig ärlig framåt knäpp rolig serie! Här är reklambilden som förbjöds, för den antydde vissa saker! Mahaha..

Jackie

No comments: