Friday, April 9, 2010

"Delay is not denial. Pause is not punishment.
And Wait is not withdrawal.

Sometimes patience leads to purpose."

Kan aldrig säga det enough, men musik är verkligen det.bästa.som.finns! Finns det verkligen folk som inte lyssnar på musik? Jag har haft ett dance/sing party (som vanligt) i köket och runt hela huset.. till allt från Stevie Wonder till Justin Bieber and so on! LOVE IT, check my moves!! Borde filma mig själv och underhålla er alla tror jag.

Svarade precis till Ida g och skrev att jag dog framför min dator. HÄR kommer anledningen (såklart).



Någonstans där efter mitten går han LÖS. Jag tänkte hmm, han hade ingen slips på sig på bilden ju? Tänk om han tar av den! Hahah OM han gjorde. Daamn.

NU solsidan!! :D Grand Finale för säsong 1. Är mätt som bara den nu, jag och mor har ätit goding afro fuuud.

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

åååh jag vill titta på den men då fastnar jag vid datorn! EJ okej.
Ska kika på den ikväll när jag inte har skallen full av skola :D hihi OKOK! Då ska jag kommentera igeen så vänta dig ett till inlägg! :D:D:D