Tuesday, April 20, 2010

"Inside and outside"

Now THIS is a magazine I very surely indeed will buy ASAP!! Älska älska älska the Young Hollywood Issue!



OCH finally!! Hela trailern för Beastly! Mmh, sa jag inte häromdagen att jag längtade efter mer Alex Pettyfer. Well, here he is! :D Mumms. Han ser ju inte så himla läskig faktiskt, I'll take him!


Another hottie, Josh Beech, är modell i H&Ms vår/sommar Fashion For Aids kampanj. We like! Mycket bättre att få tag på bilderna innan så jag slipper smyga omkring i affären med mobilkameran (not saying I have..) lalalaa hihi.

Mamma har låst in sitt interneeet och jag hade uppskattat det idag gash, det är grått och kallt ute och jag har inte riktigt any place to be jag skall göra det bästa av dagen hemmaa sedan gymmet ikväll! Lyssnade på Timbaland's Scream förut! Det var längesen indeed, i like.

Jackie

No comments: