Friday, April 9, 2010

"I just can't take my eyes off you"

OK, bra. Jag vet att jag kommer decka kl 17 ikväll? Eftersom jag inte kunde freakkin somna inatt!! Har lyssnat igenom Lady Antebellum nu med. I USA är dom ju hur stora som helst men Country har inte riktigt hittat fäste i Sverige :P Fin fin musik vare i alla fall, i love it såhär inför vår och sommar.

Innan jag visar våren och sommarens kampanj för BikBok skall jag ta oss tillbaka till förra året! ÅH jag verkligen älskar dessa bilder. Några speciellt. Letade i hundra år inatt och tillslut fann jag min favoriiit (den första). Mumms, känner sommarnatts värmen i hela kroppen.

Boxas vi idag efter coachningen? Jadåå. Och springa bort mixade feelings gör vi efteråt tack (om jag inte somnar). Mamma har handlat juice för helgfrukost, så jag får inte röraa deeen. Snodde ett glas igår men får väll köpa dyra färskpressade på stan istället då!! Ser för övrigt fram emot helgfrukost! Vi brukar slå på stort.

Linda gjorde en trip down memory lane på sin blogg och SE. 2006, skolavslutningen tror jag allt jag vågar säga? Eller? Värst vad smal jag var..eller? Jämfört med nu i alla fall HAHA. Vi hade kul for sure v.

Jackie

No comments: