Thursday, April 29, 2010


"Dreams are reality waiting to happen"


..said litte Nick J. Aaah, nu har jag kollat ikapp mig på internet :D Hihi..illa hur beroende man är, men mmh mycket inspirerande och vettigt i MINA ögon i alla fall! Martin och Evelina soveer, vilaar, och hela huset verkar ganska tyst in general. Vi har varit ute och andats frisk luft tidigare idag, och ikväll blire Skavsta köpcentrum som utforskas tror jag! Jag tänkte smyga mig ner och låna plattången nu hoho, vi skippar träningen idag inför Valborgs stylingen.

Vet ni vem som är stilig som who knows what (förutom Nick J, for real, looking better varje daag).. DUDES FROM BRAZIL!! Hahaha.. tjejerna med. Hela landet! Gash.. kommer ett specillt nummer av, vilken tidning det nu var, som jag need to read! Here's a preview med snyggingeeen Evandro Soldati. Mums.

Jackie

No comments: