Friday, April 2, 2010


"Well, you must be a girl with shoes like that!"



Lalalaa, idag har jag trixat lite och spelat fotboll med mig själv! Hade mobilen med Hinder - Bliss, i fickan och hoodien på..kände mig litee not so much like a girl haha. Men det är ok för det var härligt och soligt och vårigt! Martha och Robin är här, vi skrattar åt våra mammor när dom bryter hit och dit på svengelska. It's all good. Jag har ätit några hembakta kanelbullar med, mumma!

Behati Prinsloo for VS Pink.

Ikväll då? No idea, det är ju söndag tydligen. Och jag måste till bonum innan dom stänger uuh orka (gå hela 3min till torget). Ser ut som det ska bli monster väder snart med, så vi håller oss inomhus thankyouverymuch.

Vet ni vem jag tycker om? Det är en lång lista av "overkliga" människor ja hihi, men mmh Josh Beech är good stuff. (ignorera tjejens stora bleka rumpa som jag alltid undrar varför dom har med på bilden)

Jackie

No comments: