Saturday, April 17, 2010


"Oh baby baby it's a wild world"

Yeeees. Detta uppskattar jag..remind me to never move in to a house alone! Känner att detta börjar bli en vana? Hmm.. hopefully not for long. Skulle faktiskt till V idag men det blev så sent, for both of us! Har kollat Skins all day dock, and I love it! Från början såklart, inne på 2a säsongen nu :) Älskar alla skådisarna, där har vi en annan serie som hade varit föör kul att vara a part of! Unga och grymma. Finns det en mer honest och rättfram serie? (I say it again and again, Londooon!) Hade gärna kollat Tormented igen, men känner att skräckfilm och all alone i en storm inte riktigt funkar för mig idag.

Det är ju typ storm ute, låter lite som huset är påväg ibland så får se hur det ser ut imorgon. Täckt av aska även kanske? Är det bara jag som förväntar mig ett stort svart moln på himlen typ? Vulkaner..väldigt stenålder känns det som! Har massaa nyfunnen musik på både datorn och mobilen nu, finns det något bättre? Blev ingen träning idag kom jag på.. meen vi löser det imorgon, music in ears and all.



Jackie

No comments: