Thursday, April 15, 2010

"Taste me, drink my soul.
Show me all the things that I shouldn't know"

Hemma igen! Solen försvann när jag var klar med intervjun....tar vi det som ett sign? Neeehdå. Det var 3 ladies som intervjuade mig och det tog ungefär 10min? Jag pratade mest, så det är väll positivt! Det kändes bra, himla nervöst efteråt och jag vill verkligen få jobbet!! Men det kändes som vi connectade och att dom fick ett bra intryck, håbes jag. Svar very soon iaf.

Lyssnade igenom Kick-Ass soundtracket igår och igen..vill se den nu nu haha!! Kände igen ett namn när jag läste alla låtar. The Pretty Reckless, och insåg att det är Taylor Momsens band juu! Låten Make me wanna die vare och den var very good! Ska spana igenom deras andra låtar nu. Väldigt rockigt men hennes röst är ju huur ball som helst! Ingen bortskämd omogen J Humph där inte. Så + till Taylor Momsen och - till J Humph, for sure.


Har förbrukat mina 2 vilodagar nu från gymmet (brukar bli 2 eller 1?). Så det blir träning till helgen istället och så springer jag igen idaag! BOX imorgon mahaha, ser inte fram emot armhävningarna dock.

Jackie

2 comments:

Ida C Gustafsson said...

åååh så bra att det kändes bra på intervjun! :D hihi himla stilig är den där momsen ocksåå tycker jag allt.. Tänk den som ändå hade både utseende och röst.. eller iaf nåt :D

Jackie said...

jaa i know, she's pretty cuuuul! Ah fy satan, bara tralla omkring för sig själv och låta perfekt hahah.