Tuesday, April 6, 2010

"You're just a line in a song.."

American Idol igen.. aah, mysigt att vara hooked vid en serie man inte riktigt följer? Såg bara 2..3 låtar nu, meen jag tror jag klickade fram i precis rätt tid för here's my favo from tonight! (såg nu att jag sett alla tidigare låtar igår juu!)



På tal om American Idol..fastnade för Jordin Sparks idag igen, som jag gör from time to time. Hon är så himla grymm, for real. Personlighet, RÖST, allt! sweet sweet sweet! Maxat Battlefield med såklaart, Johanna wish you would've join me haha.

Temat är musik ikväll, och forever, som ni kanske märkt. Och nu hittade jag en annan favorit på linda wifeys blogg! Ron Pope - A Drop in the Ocean. Åh jag önskar jag kunde spela piano så naturligt och sjunga så obesvärat. Så det bara rinner ur ens kropp typ. Like air.



Sist men inte minst.. guess who? Man kan ju inte prata om musik, om man heter Jacqueline Sandberg, utan att prata om.. bam bam baam. Jonas Brothers uppträdde i ett stadium för en församling under påskhelgen, med A little bit longer, Hold on och Gotta find you. Aaamen!


Jackie

1 comment:

JB som ogillar orden gadd och gash said...

Babe!
jag kommer att joina såfort du slutar säga oh my gadd och gash :D
förbjudna ord det är en regel.
XOXO