Thursday, April 22, 2010

"I'm not telling you to smile, but don't be down"

Ok, so I'm watching Skins, right, och helt plötsligt skriker någon HÅLL KÄFTEN! KOM IGEN DÅ!! FAAN! Hahahahahahahha.. hmmm, lite felplacerat. MEN HALLÅ jag dör i die skall säsong 4 sluta så for real!? I säsong 5 & 6 är det helt nytt folk sägs det!? Asså....sånt blir jag så arg på. Hur sinnes är denna serien. Chris dör i säsong 2 och FREDDIE i denna. Ursäkta att jag sa det men jag tror inte någon annan bryr sig ändå? Ååååh, Lips!! Come back. Hur kan man göra så mot någon med det smeknamnet. Mummmms juu! (säsong 4 trailer nedanför)



Lika bra att gå direkt till sängen nu.. I've lost my words. Det blir nog en repris på dessa 2 säsonger, dom klarade det utmärkt måste jag säga!! Grymma skådespelare, first of all. Som sagt, alla cast members i Skins kan dö nöjda :) (FÖRUTOM FREDDIE COME BACK)



Yes. Jag har varit ensam i stort sett hela dagen..och det märks. House party snart? Evelina..jag är laddad för storstaden även, måste jag tillägga! Soon soon. (johanna...jag vet att du vill!! JOINA!)

Jackie

No comments: