Saturday, January 2, 2010

2010, what's to come?

Yay, nytt år 2010!! Fick ett wake-up call i bilen med JB och V igår påväg till pojkarna i lerum. "DET ÄR JU 2010!!" No more 00 förkortningar nu ju..

Nyår var jätte kul, med nära och kära. Lagom mängd städ dagen efter :P Det finns miljoner bilder där ute som jag ska samla ihop någon dag hehe. Men som ni förstår så samlar jag ihop mig sjäälv först och nu är det andra dagen going, så någon gång i veckan kanske?

Senare blire leek med JB skulle jag tro, vem vet vart vi hamlar! Jag ska inte röra mig för mycket i alla fall. Ida G skickade nyss och ville festa ikväll hahahaha. Fick ett sms av evelina på en gång och hon hade ungefär samma uppfattning som jag, Are you kidding Ida G? hahaha..

Ser fram emot ett nytt år iaf (let's make it a good one!) 09 var det längsta året ever. Nu är man på track 1 igen, på en helt ny skiva woop woop. Smart jag lät där va?!

Här är två grejer jag ser fram emot de närmaste månaderna! Januari Februari.


Även Jonas Brothers, året som varit... liteee grejer bara som dom berättar om här. http://www.twitlonger.com/show/1e0nf


Jackie

No comments: