Friday, January 8, 2010

MOVIES! finns det något bättre?

Yes, då var det dags.. ni vet hur jag blir.

Avatar var verkligen bra. Hur fin som helst! T.om. mamma sa att den var för kort, och den var nästan 3h! Första filmen hon hållt sig vaken genom...ever? ÅH VA FIN DEN VAR, filmen folket landskapet mmhm.

Zoe Saldana är så himla duktig, jag började nog gråta flera gånger när hon pratade och rörde sig. gash. Även soldaten Jake Sully var söt som få, men det visste jag ju redan att han skulle vara.
3D var även väldigt ballt, indeed! Lite jobbigt at times, men min syn är ju inte på topp så kan ju vara därför! Massa snaps och popcorn hade vi till, med extra stora drickor i största biosalongen. Brillorna åkte med hem såklart, för dagligt bruk..ehm. Toppen afton med kära mor och syster, tack Kimb för bion! Även snygg sång från Leona Lewis, såklart.

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

ååh jag vill med se den. hihi mysigt för dig att titta med familjen :) alltid uppskattat!