Sunday, January 17, 2010

Goodbye Sunday, hello new week!

Johan Falk dåra. Uppskattar alla förutom Johan Falk.. i stort sett. Jag och Evelina hade underbara (och förmodligen bättre utförda) dialoger via sms under hela filmen hahaha. Laugh at yourself much? Joel Kinnaman är festlig. Satsa på lite styling så är det good to go! Snabba Cash blir redigt bra tror jag. Festligt för honom även att redan vara superkänd innan filmen ens kommit ut hahaha, no pressure mr! Men det klarar han nog fint.

Om in inte vet, eller orkar bry er, så kladdar jag lite på devote.se ibland med! Jag har ju fixat firefox nu också, det var ju tydligen det som krävdes (tack för hjälpen men hmm.) så när ni har tråkigt kan ni kolla in den bloggen med :) http://jackies.devote.se

Nu ska jag göra mig redo för sängen, köra lite work-out sen somnaa gott! A single man av Tom Ford är en film jag måste se asap! Massa fina skådisar med ju.

Preview av kommande kampanjen!
Jackie