Saturday, January 23, 2010

A Natural Woman.


Jaa, Beyoncé är good stuff! Så himla snygg och SÅ himla fin röst. Ååh, älskar sånt här.

Nu ska jag duscha, sen blire nog lite lek! För övrigt känner jag ett mycket stiligt tema bland dagens bilder hehe. Det måste vart väldigt spännande photoshoots, gash. Anja Rubik är också så himla ball. Som vanligt.Jag själv är inte likaaa snygg idag, ehm. Vill få ner min lugg men den är inte min vän för tillfället!! Det är musik i köket som gäller också, och film. Härligt indeed. Ska rota fram någon ny låt på pianot med tänkte jag. Minns inte när/hur jag lärde mig den senaste från New Moon.. det stör mig lite haha. För den är ganska svår. Måste varit en natt? Då är man ju oftast lite snurrig i huvudet.. Nick Js skiva har släppts i Tyskland, så låtarna är på vift! ÄLSKAR Vespers Goodbye. och alla andra.. som vanligt. mmmh.


Jackie

No comments: