Tuesday, January 5, 2010

Movies movies tv tv!

NU händer det igen!! Eller hände.. eller vad det nu blir. Jag har varit sugen på att kolla Femte Elementet hur länge som helst nu! Ända sen jag såg den sist :P Men faktiskt pratat om den lite det senaste, såg den på tv filmer hos pappa på jul och tänkte aaaah nu är det dags haha! OCH nu när jag inte trodde att det skulle gå något festligt på tv så BAM! här är den!! Bästa filmen ever hahaha. HUR många gånger kollade inte jag på den när jag var liten!? Alltså LITEN! Jag och Emelie var det hahah, back in the dizzle.

Den kanske t.om. är grunden till min vilda fantasi. Rätt så fräsig film om jag får säga det själv. Pretty funny, pretty awesome. Ganska kär i Bruce Willis på den tiden..även, hahaha.

Jackie

1 comment:

Diddi said...

Jag älskar den filmen! :) Och faktiskt har jag längtat efter att se den ett tag också, så jag blev sjukt glad när jag hittade den på VHS igår (jag missade helt att den gick på teve!).