Wednesday, January 6, 2010

Oh brother where art thou?

Det är tur att man inte är så poppis? Googlade precis mig själv...igen. Tänkte ifall någon papparazzi äntligen lagt upp någon bild jag betalad dom för att ta? men icke. Det kommer upp lite vimmelbilder och någon artikel jag skrev i 1an typ hahahaha. WOHO achievements! I second Johanna Bs inlägg, om att resa bort. Sugen?

Lateroo idag..ikväll..blire lek på flera håll! Kanke floda kanske lerum? Vi har vänner överallt :P Jag har plattat mitt långaaa otroliga hårsvall och är praktiskt taget redo för fest! Mamma och Vicky lagar mat, jag sköter kaminen och läser tidningar på soffan! Herregud det är full fart onsdag vroooom.
..känner att min ironi håller på att koka över. Så nu slutar jag att skriva :) visar bilder från Burberry vår kollektionen. Hejja Emma Wattson igen. Uppskattade att någon skrev "Hon borde inte vara med. Hon är inte ens brittisk, hon är född i Paris!" WOHO SMARTYPOOP. Tyst istället..Hennes bror är med. Räätt så lika, räätt så söt!


Jackie

No comments: