Sunday, January 24, 2010

So I put my hands up!

"Life's a climb, but the view is great"

ÅH, största USA flippen exakt nu! Det går ju inte att kolla Hannah Montana the movie utan att bli helt USA/mys/familj/rese galeeen! Det var faktiskt Kimb som satte igång filmen, för hon har inte sett den :O Och hon blev lika lycklig som jag. Vi tänkte båda två på Pia och familjen i USA och deras söta marknader överallt :) Yihaaw!

Sommarsommarsommarsommar. Jag har för övrigt bakat mummsiga muffins som skall med till JB! Helen kommer snart tror jaag, så beger vi oss. Jag är helt hype, Johanna ringde förut och var helt hype hahaha. Haft en tråkig vecka damer? Det ska bli mys i alla fall, och bra bra filmer på tv!
Jag har skaffat glasögon. Naat, men snor dessa ikväll tror jag.
Jackie

1 comment:

jb said...

L.U.V!!!!
och muffinsen var GREAT! <3