Tuesday, January 5, 2010

Work it out!

Haha det är inte mycket som är lätt these days! Först och främst.. på gymmet idag! Herregud tror min nyckel har känt av hur myckeet jag har ätit over the holiday nu för GASH alla maskiner ökade typ 10kg + idag! utan att skämmas. Kommer ju falla ihop imorgon. Synd att det är helgdag igen hmm.. Fick även låna med mig Vogue! Snälla som få är dom at Nordic Wellnes mmhm! För det andra så kom jag PRECIS på att... viktor surar bara för han vill stå med på bloggen! SÅ nu skrev jag det, get over it superstar:) Och för det tredjee.. jag sjlv? maahaha rolig. Nej men, där går det nog i rätt riktning iaf? Har precis hämtat pizza dock.

Idag har jag hängt med Kimb. Först var jag på möte, somnade nästan som vanligt! Sen tränade vi.. hon klagade på att mitt pass var långt medans hon själv typ slappade igenom sina övningar hahah. "Nej jag kan inte följa den, jag får ju ONT!!" Efter det åt vi sushi och hämtade Avatar biljetterna till Torsdag woop woop! Jag har även provat de festliga glasögonen haha. Dom ser ut som sånna fashionabla ju!

Anywho. Ska uppdatera mig lite om Nadal när jag kommer tillbaka. Han slog ut Robin Söderling häromdagen så nu är han ROCKIN' igen v. Lika söt som vanligt. Även om ni har tråkigt kan ni ju TWITTRA lite till mig! Eller spana in dom som jag spanar in :P JacqiiS heter jag däär.


Jackie

No comments: