Thursday, January 28, 2010

Mixin' it up.

EH ah jag dog lite när jag såg denna tjejen på models.com FÖR att hon har den konstigaste mixen in her blood som jag någonsin hört tror jag? Eller vad säger ni, hon är från Japan/Brasilien. Det blev ett himla snyggt resultat i alla fall haha. Smart kombo förmodligen med kropp, hår, osv. Tur att hon inte blev kort, krullig och blek dock, det hade hon ju med kunnat bli? hahahaha. Inte för att man inte får vara det men.. snark. You get it. Hon är även född 88.
Paula Kawanishi

Nu är jag tydligen ensam hemma hela kvällen för att de andra två vilddjuren i min familj skall ut på varsitt håll och festa? Hmm, vad kan man hitta på för bus mån tro?

Hade ni klarar av ett omslag som detta? Jaa, även om ni hade den kroppen bla bla. Tänk att se sig själv naken i varje butik man går in i hahahah. Vill även ha tidningen, men vet ni, att jag bantar ju denna månaden! Och..förmodligen ett bra tag framöver.. på tidningar alltså, och shopping i allmänhet. Suck.

Jackie

No comments: