Wednesday, January 6, 2010

Snow Angels.

Det var faktiskt bra sagt ida g. Snöänglar har jag ju längtat efter att få göra! Och det äär ju vintertid så det skall ju vara snö ute nu, förstår inte varför den inte kan vara uppvärmd bara (mahah.)

Selena Gomez är med på Vanity Fair's Women To Watch lista för 2010! Snyggt gjort missy. Hon signade även nyss för samma skivbolag i Storbritannien som JoBros och Demi Lovato är med i! Andra som är med på listan är bl.a Vanessa Hudgens, Amber Heard (woho!), Zoë Kravitz och Lilly Collins, galningen från Transformers Revenge of the Fallen ni vet? med den galna tungan. urk. Full rulle för dessa unga kvinnooor!! :P


Påminner inte Selena lite om Rachel Weisz? som är på framsidan av Vogue UK, som jag lånade från gymmet hihi.
Nu ska jag ner och ätaaa mat. Varje gång jag säger så, så försvinner matlusten? Jag vet aldrig vad jag vill äta nämligen. Té skall jag fixa iaf. Fast honungen är slut? Hmm.. Omelett funkar alltid! Fast äggen är slut.. hahah kom jag precis på. Darrrn. Oboy får det bli helt enkelt! SKÖNT med röd dag mitt i veckan! Hela landet är luugnt idag.


Jackie

No comments: