Saturday, January 23, 2010

Anything less than I love you, is lying.

Ojoj det är redan mörkt ute! Min dag har varit nästan som jag planerat! Väldigt braa i alla fall. Stängde av ljudet på mobilen när jag kom hem KLOCKAN HALV 8. Vill inte ens tänka på igår.. eller natten, eller vad det nu blir. Så jäkla sur. Men hade ju stöd via telefonen hela tiden nästan, så det var skönt! :)

Sen har jag hämtat ved i snöööön med mamma och kollat Hope for Haiti på tv. Coolt när folk slår ihop sina hjärnor sådär! Justin Timberlake sjöng Halleluja SÅ HIMLA FINT, herregud. Måste spana in iTunes för att få alla låtar från programmet! Rob Pat hade värsta skägget... udda. Brad Pitt med, meeen det gör inget dom är super ändå. Tänk att ringa dit oså svara någon "Hi, this is Taylor Swift" eller "Hey, what's your name? This is Julia Roberts!" Heja världen!

Nu lagas det mat, jag har hjälpt till litee men mamma tycker det är ooootroliiiiigt att jag inte kollar hela tiden, för det är faaantastiskt att jag inte kan laga mat, som är såååå enkelt. Nu när jag skall ut i stora världen. Datorn fattar hon intee varför jag sitter vid. Men det är ok, jag lär mig, just aint sayin much.. v

Jackie

No comments: