Wednesday, January 27, 2010

Båda fötterna på jorden.

Bootcamp var kuul! Pratade lite och tog kort med Sofie Fahrman, mycket festlig kvinna, och även Mr. Snabba Cash maffiamannen haha :) Bilder kommer från Johanna any daaay now! Köpte mig ett hopprep som jag redan provat! Det kan nog bli riktigt bra så länge ingen i familjen är hemma för det låter ju så himlans när man hoppar hahaha.. oh well!

Usch både jag och Johanna har största ångesten nu (ne kanske inte största) men vi stannade på Donken påväg hem. HEMSKT onödigt och det blir gymmet hela dageeen imorgon, uh.

Nu ska jag sova tänkte jag :D Samla energi för tidig morgon ut i snöstormen bleh. Vill ha fint väder så man kan trippa omkring i stiligare fötter. (Inte för att jag brukar ha höga skor ändå men)
Drömde ju VERKLIGEN inte normalt inatt hahahahah (hemmafest, stök, nadal?) så tonight please? Eller stryk allt annat och ha kvar Nadal. mumms.

Jackie

2 comments:

Kajja said...

okaaaaaaaaaaaaaaj.kussen som kommenterar varje inlägg.så jobbar jag eh...

Hörrrru! man måste unna sig "skräpmat" då & då,okaaaaaaaaaaj?!?!?!

Jackie said...

haha keep em coming! Ja, det ska man men det var not the right time hahah!