Sunday, January 31, 2010

Just because you think it, doesn't make it so.

att jag vill - åka och träna.
att jag har - ont i mitt knä.
att min senaste kyss - minns jag snart inte längre..
att jag lyssnar mycket på - MUSIK, all day every day.
att jag funderar på - vad sjutton jag fortfarande gör hemma i greylive.
att jag pratar – ganska tyst.
att jag inte gillar – VÄTTELHALLEN I STENKULLEN.
att min första riktiga kyss – fick jag i Gambia.
att jag avskyr när folk snackar - om saker dom har noll koll på.
att kärlek är – häärligt, och något man måste vårda, gott folk!
att jag gillar – att resa med min duo Mamma och Syster! Hade suttit fint NU.
att jag alltid kommer att – lång :P
att jag är förälskad i – massa duktiga artister.
att sist jag grät var – igår, nästan, när inte bussen kom och jag frös ihjäl.
att min mobiltelefon är – kaos.
att när jag vaknar på morgonen – lyssnar jag efter vilken låt som spelas på datorn.
att innan jag går och lägger mig – sätter jag på en favorit låt.
att idag har jag – fått underbar frukost.
att jag just nu tänker på - vad jag skall ha på mig för att inte frysa ihjäl och hur jag ska duscha utan att dö av pain.
att i kväll ska jag – till Ikea!
att i morgon kommer jag – vara sur om jag inte kan gå på bion för att jag ska till VÄTTLEHALLENIDIOTEN igen.
att jag hoppas – att mitt knä blir bra asap och att det BLIR bio imorgon.
att jag verkligen vill- GÅ PÅ BIO IMORGON.

No comments: