Sunday, January 17, 2010

Kusinvitamin!


Sitter hemma hos min kusin Jonas och hans tjej Lina! Jag har sovit mycket skönt på deras soffa, och fått fin frulle och beröm för att jag var raised very well då jag vek ihop sängkläderna efteråt hahah.. Kajsa lyckades släpa sig hit med, så det är kusinfest del 2!
Ska försöka ragga efter lite bilder sedan, från igår! Det togs en hel del på kalaset men inga ute :P Förutom.... en vimmelbild? Gash. Det var iaf jätte roligt, allt var över förväntan och det var ju så fiint? Rebeckas kille är överste och festen hölls inne på militär området. Där folk bor som gör lumpen ni vet? Inne på regementet...tror jag det heter. Noll koll :P MEN jag spanade soldater iaf mahaha. Hello boys!

Får se när jag pallrar mig hemåt? Mysigt med tågresa själv. Faktiskt! Har ju med mig hela min väska = 2 tidningar och mp3! So I am aaaaall good.

MÅSTE bara säga.. Alingsås har ju tydligen alla stiliga män. Vi stannade i kanske 20min för att köpa present och jag hann se typ 5 stycken riktiga hotties! ME LIKE. Där ska jag alltid shoppa i framtiden. Kajsa sa samma sak, innan jag ens hann berätta! Mmhm. Jag älskar även nya Gina Tricot modellen, Emanuela de Paula! Läste att hon bara skulle visa underkläderna först, för att den andra tråkiga Pernille inte ville (hahaha rimm) Men nu är hon väll överallt visst? Me like!

Jackie

2 comments:

Therese - Bloggar fran oknen! said...

MEN NEEEJ. Hahaha! Uppmuntra inte folk att aka dit. Sinnesforvirring, det maste vart folk pa besok. Alingsasare ar fula, just look at me ;) Haha. Nej men seriost :P

Ida C Gustafsson said...

ååh men det låter som du har haft en great time in Skövde :D Gud så kul för dig ju:D.. hihi