Friday, January 8, 2010

Even though it's Friday, I don't want to party.

Lät som en låttext nästan va? Kanske borde skriva en låt om idag...hahaha. Som en äkta artistisk person. Men jag känner verkligen inte för något sånt idag, sen kan jag vara rätt hype för kommande helger! House partys maxat. Det satsar vi på i år eller?

Här har ni en nyskriven låt av Nick J. Förstår inte hur dom kan skrika så mycket? Dom kan ju inte höra låten liksom.. Jag hade suttit lugnt o fint under hela konserten. for sure.


Vaknade först tidigt och sen väldigt mycket senare imorse haha.. halsen är död och jag känner en förkylning på väg! Urk, himla ovärt. Men det blir massa té och mat och soft hemma i afton skulle jag tro. Lite lek på kvällen möjligtvis :)! NU ska jag steka..och tillaga! Sen kolla Haven, som för övrigt har TVÅ av mina favoriter med mmhm. v

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

for fure att du hade suttit lungt och stilla hela konserten.. ;) Krya på dig, bli frisk och hypa inför resten av året ;)