Tuesday, January 26, 2010

Like a star.

Stackars Nadal, sötnos. Han var tvungen att avbryta matchen mot Andy Murray idag eftersom hans knä flippade igen! Han har haft problem med det i slutet av hela förra säsongen nästan? och vi vet ju alla att det inte är något att leka meeed direkt. Urk, jag som gick o trallade på vägen hem för att han skulle vinna Australien Open!

För övrigt. Hur söt är inte denna gossen då? Stylad och snygg på Guldbaggen. Den efterfesten skulle man hängt på! Blir inget Snabba Cash imorgon verkaaar det som :( Hela landet vill ju se den asap, såklart, men vi står ut! DEN SKA KOLLAS PÅ haha..

Ikväll äre PH hihi. Kan bli himla festligt, har redan läst ganska mycket via folks kommentarer på några deltagares bloggar (wow, åt mig själv) MEN ni har sett att Jackie hängt ut aallihopa i sin egna blogg perhaps? NÅGON annan som bryr sig (litee) mahah? Jag tycker i alla fall det är sinnes. Palla sånt. Galna överskattade kändisskap.

Tränade massa mycket förut, precis som planerat. Men får panik när det bara är jag där.. och i 2 timmar typ? getalife, lite så liksom. Men Rob Patt var hos Ellen så HUR ska jag kunna avbryta då? .. precis.

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

hihi meen vänta tills näästa helg och se den så kan jag se den med dig :D IFALL du nu inte måste se den innan det vilket är väldigt förståligt. :D hihi :D