Thursday, January 21, 2010

The Hills goes Sweden?

Hemmaa igen, efter en lång dag inne i stan! Lekt med Eve & Martin, mycket trevligt. Provar lite kläder, kinda bored? Men har faktiskt lite grejer att fixa, så kan vara därför jag drar ut på det hela! Skall nog ut o springa nu, eller äta? eller först det ena sen det andra. Men anywho.

Vet nog vad jag skall ha på mig imorgon redan iaf, lycka? Inte den klänningen dock gash hahaha. Hello jag-kan-inte-röra-mig-eller-andas typ. Har ni läst om den nya webb-serien som skall börja på tv3 play? Lite the Hills över det hela, mmhm. Glamourama premiär 8 Februari. "I nya serien Glamourama får vi följa vardagsliv och fest för tre nöjes- och modeprofiler i Stockholms uteliv. Serien har 20 kvartslånga avsnitt som läggs ut tre vardagar i veckan på TV3 Play."

Later,
Jackie

2 comments:

JB said...

Wopwop du kommer bli snyggast på stan i morgon young lady!<3

kajja said...

åhhh het klänning på snygg brud!