Sunday, January 24, 2010

Driving slow on Sunday morning..

Drömde att jag var i Paris inatt!! Skulle hälsa på en skola, och helt plötsligt tänkte jag "Hur kom jag hit egentligen? Mitt busskort räcker inte hit väll.." hahaha om det endåå hade varit så!

Känns som det snart är kväll snart och jag har lite grejer att fixa innan det! Hmm, orkar inte åka till gymmet. Bleh, känns som det är en vardags aktivitet och inte helgstuff :P Men ska nog ut o springa istället kanske? Eller inget av det.. är så himla osugen. (Vill bara hitta alla Nick J låtarnaaa hahah)
Nadal undviker mig. Han spelade inatt och sedan gick reprisen kl 6-8 imorse, jahaaa men vet du att då SOV JAG! Mamma har sett alla matcher typ.. Men som vanligt säger jag att finalen är viktigast, och där är han ju med 99,9% av alla gånger :) hihi heja heja!

Här är några bilder som gör en himla sommarsugen! Och jag sa till Eve häromdagen att det är bilder som dessa som gör att jag tänker Ååh, himla kul att vara modell! Ha så kul och vara så glad på sitt jobb liksom. Team Chanel!Jackie

No comments: