Friday, January 15, 2010

Bored much?

Anja Rubik, as cool. Always.
Ååh. Hårspray på hela skärmen såg jag nu? Det är sånt som händer när man ställer in datorn i badrummet hahaha. Hmm..

Nu alldeles snart ska jag gå till evelinaa, vi ska lekaa och åka till stadeen! Vandra omkring i snön, och frysa för jag tar nog skinnjackan idag mmhm. Sen så har jag även bakat jätte god kladdkaka i muffinsversion! Det skulle ni smakat på. Så nu skall det verkligen vandras omkring haha.

Oh well. Är lite knäpp idag för jag drömde så himla skumma drömmar!? Jag sov på ett lik, sprang från polisen, skulle rösta ut någon ur PH..and so on hahahah. Mina kära vänner evelina och johanna drömde också mycket skumma grejer! Det handlade om utgång i jultomte outfits (snygga sådana) medans evelina var pepparkaka, och johanna vandrade omkring med en ponny hahaha.
We need to get out more, helt klart.

Jackie

No comments: