Monday, January 4, 2010

Life as We know it.



First of all. Vad hände med att 2007 skrev jag 29 blogginlägg, 2008 188 och förra året 512!? Hahahaha antingen var förra året vääldigt händelserikt, eller...raka motsatsen? Har redan skrivit 8 inlägg detta året. Det har inte ens gått så många dagar än. Anywho.. har hållt mig inne idag, bort bort från kylan. Rätt inlåst pga av flera orsaker egentligen. Men, som Ida G sa så fint så har man faktiskt inte hämtat sig från jul nyår bla bla allt sånt ruschen än! Så jag tar allt steg för steg nu. Ingen idé att stressa... verkligen inte jag heller som har minst i världen att stressa över. Fast det är nog det som stressar mig mest? Hmm..gash.

Värst idag har det nog varit för Johanna, at work hahahahah! Jag vill inte ens kommentera om vad som hände men gråbo är för skrutton VÄLDIGT EXTREMT SKRUTTIGT ibland!!! Jäv-a alkis hade jag velat skriva. Men jag svär inte så.. himla snusk fåre bli ist!! O:)

Mitt internet blev långsamt mitt under dagen sååå nu blire nog inget mer Life As We Know It idag! MEN imorgon kanske? Sean Faris i varjee scen är.. priceless. Hur besatt var jag inte av den serien! SÅ himla längesen med hahaha. Alla har skruttiga polyfoniska signaler på mobilerna och VAD har dom på sig. Vill inte tänka på hur man själv såg ut då, vad kan man ha varit? 14? Good times. Har även kollat Four Brothers, med Mark Wallbergh, Tyrese, Andre 3000 och Garrett Hedlund. Mysig film, fast hemsk! Men dom är ett gott gäng söta bröder och Garrett har HÄRLIGASTE rösten ever. Mmmh.


Jackie

No comments: