Wednesday, January 27, 2010

Don't rain on my parade!

Jag säger som han som INTE SKULLE ÅKT UT "Tappar ni trovärdigheten när ni ser bilden? Helvete!" Vad är det för väder seriöst? Sen har det t.om. börjat falla ner som regn ser jag!! HERREGUD. Jag får äta upp det jag skrev om battle of the jackets haha, idag hade Johanna vunnit lätt. Men grejen är, klart man kan gå i vinterjacka, om man har en snygg!! Min är hur gråbeigeskruttitgammaltråkigrundstel som helst! Det är liksom inte riktigt så jag rullar.

Men ändå så pallrar jag mig in till stan nu, ska kolla litee och andas lite stad! Det mår man bra av. Sen kommer Johanna in och vi är good to go! Sofie Fahrman Bootcamp på Stadium haha, det blir spännande!

När var det soligt sist? Lite sjukt sånt, inte ens en solstråle liksom. Här är lite från the Boys of Milan, även. Favisarna Francisco och Cole är med :)

Jackie

1 comment:

jb said...

Du kommer få äta upp det tills du spyr jackbattles!:D