Friday, January 29, 2010

Two in One!


Nick Jonas by Mario Testino.


Favorit pojken. Favorit fotografen. Kan det bli bättre? Bilder kommer på hemsidan varje dag..så nu får det bli en ny bild här varjeee dag hihi! Ni förstår inte hur random detta är haha. iLOVEv

ÄVEN mitt kära herrskap, det blir Lax och mos till middag! DET är något att fira! Det skulle bli kokt potatis men... det var jag som fixade maten hihi.

Jag är verkligen excited inför Snabba Cash. Jag tycker verkligen att Joel Kinnaman är en duktig skådis. Såg ett klipp från Tjenare Kungen! och höll på att dö av skratt hahahahaha. Random? Och från Hannah med H. Det var också udda, back in the day kan jag tänka mig! Men ja, bio är bra skit. Bra filmer är ännu bättre.

Let's dance hos Helen ikväll med Johanna, eller? :) Då insisterar jag på Cola vanilj från Hulan! Fullt med folk på Hamngatan hörde jag, ååh. Vi tar det nästa vecka ist?

Jackie

2 comments:

Ida C Gustafsson said...

Han börjar växa till sig lite nu duuU.. Yummi!

Jackie said...

Mmhhm :D we like! Han ser fortfarande himla liten ut dock haha, meeen det gör inget.