Monday, January 25, 2010

Tänkte ta en favorit i repris.

Kollar 500 days of summer och blir ju myssugen, om inte annat. Den är ju ganska skum filmen, faktiskt. Men Joseph Gordon-Levitt gör den väldigt ganska rätt så bra! He's guuuuhd.

Funderar på om jag ska traska upp till min säng snart, med lite Oboy kanske? Måste fixa en uppgift till mötet imorgon, och jag tänka även gå upp i tid? Så jag slipper se helt grå och trist ut hela dagen.. ehm. Men hey, väldigt många verkar ha haft en bra start på veckan, och vi tar med den positiva inställningen veckan (året!) ut! :D

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

hahaha erkänn filmen är skum! Det är rätt ord.. Mitt val var as knäpp och dålig men du har nog mer rätt där, hade man inte haft några förväntningar alls hade den nog bara varit skum och inte så dålig som jag tyckte :D haha! DOCK var jag helt oförberedd på upplägget i filmen! Maha :D