Sunday, January 10, 2010

California dreaming.

California? Kalifornien? ..lär mig aldrig. Vet inte om jag säger rätt, men tänker på fel språk eller om jag är helt ute och snurrar. Californiaaa, we've been on the run driving in the sun bla bla, då blir det rätt :) Det är en grej i allmänhet jag märker nu, och pratade med Johanna om häromdagen. Jag kan typ inte prata ren svenska längre haha. Allt kommer ut mixat, svengelska, var annat ord typ, sen tänker jag även på engelska.. hmm.


Gymmet gick toppen idag. Det var the Hills race på så det underlättade eftersom jag tänkte ge upp flertalet gånger. Jäkla löparband! Paramore är även BÄSTA musiken no doubt att träna till mmhm, Halleluja!

Under aftonen har jag lekt hos Johanna dååra, med 90210 och lite O.C! Hon är nu helt ikapp på 90210 och vi ser fram emot nya avsnitt båda två! Det blev några cider och massa chips o popcorn, mysigt värre! Festligast vare när hon skulle få igång kaminen hahaha. Tyyydligen inte så svårt som man hade kunnat tro. Deras katt attackerade även mig, det kom en blod droppe tillochmed! Får se om jag vaknar upp som Cat Woman? Jag har även möblerat om i mitt rum.. ehm.. eller börjat lite iaf med att flytta sängen till andra sidan rummet, wow! Så kanske jag inte vaknar upp som en isbit iaf.
Jackie

No comments: