Sunday, January 24, 2010

Nick J & the Administration

Yaay nu har jag börjat packa på mig några av låtarna från Who I am! Lovesit. Låtarna blir mycket härligare när man har sett uppträdandena live på tuuben med. Mmmhm, mycket känsla i denna lille gossen!

Johanna kom på besök förut, vi överraskade evelina och martin en stund. Sen har jag o kimb hängt i mammas rum som vanligt, med cideer popcorn jordnötter och popcorn igen, fast brända. Gott visst? Tennis på tvn, men ingen Nadal. Han vinner i alla fall hit o dit hihi. Mamma visade en amerikan som är 2,06m! Så sa jag Pff, vardagsmat för oss baskethängare!

Sweet dreams,
Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

ooj värst vad många inlägg jag missat nu när jag legat inkurerad efter en hård natt på staden i veckan.. :D
Hihi, alltid lika intressant dock!
Är du ute och springer massA? VI KAN SPRINGA IHOP DÅ JU! :D sedan, maha jag hade aldrig lagt på luren ifall någon spännande person svarade när jag ringt in haha!