Thursday, January 7, 2010

Bio ikväääll! På med glasögonen.

The Killers - When we were young.
Ibland glömmer man låtar och blir himla glad när man hör dom sådär random!

Och för övrigt.. om man tycker att jag har mixad musik på min mp3 eller i allmänhet whatever, så har Kimb på sin mobil i högtalarna i köket nu. DÄR har ni wierd stuff. Håkan Hellström (urk) Miley Cyrus, Kanye West..och sen band jag inte ens.. aah you get it. Meeen it's all good in the hood.
Idag har jag varit igång hela himla dagen! Möte på morgonen som slutade tidigaree för alla frös ihjäl. Det finns ingen värme i den lokalen typ, they're working on it..hmm.. Efter det maxade jag gymmet, yesplease, med bara killar på plats typ? Det var lite akward haha. Sen hängde jag med min käraa coola kusin Kajsa! Alltid lika soft. Vi trängdes på realisationen (som man så fint måste säga om man kommer från NK) och vandrade lite i KYLAN! Ses ju om en vecka typ på partyparty!

Nu är hela ligan samlad hemma. Jag borde sova lite innan bion ikväll haha. Kommer somna annars.. Men det blir nog till att läsa Vogue ist! Det är faktiskt ett jätte bra nummer! bland annat Class of 2010 och en intervju med Tom Ford! Sweeeet.

"They say the Devils water it aint so sweet,
but you don't have to drink right now.
But you can dip your feet, every ones in a little while.."

Jackie

No comments: