Sunday, January 3, 2010

Hottie with the BODY

Igår kväll blev det mysigt värre på höjdenhållet! Jag o JB krashade hos killarna, det åt tacos och sen kollade VI på bästa filmen eftersom några fick bege sig hemåt och andreas SOV på soffan. Never Back Down. Det var premiär för JB men ni vet ju, jag har sett den ett antal gånger :) OCH vi vet alla varför!

Sean Faris har varit min puppy love ändå sen the Sleep over 2004 typ hahah.. om inte tidigare liksom? Dom ögonen och det ansiktet herrenågon. (och den KROPPEN) Me die, ge mig nu.

Det är bara Forever Strong nu som jag inte sett.. sen ser vi alla fram emot att ha med honom i Vampire Diaries, och alla hans kommande filmer såklart! Han tränade 6timmar/dag, 6dagar i veckan för Forever Strong såå.. hängivenhet uppskattas ju alltid! Nu vill även JB börja boxas, sparka o slåss (tränings wise) så akta er för oss minsann haha! (Taking hos clothes of for cancer, in UK Cosmopolitan, hejja!)

Nu har jag precis exakt vaknat och ska redan iväg med mamma och tvättaaaa. Sen även möta upp Evelina, och även träna tänkte jag :D Håller på att bli sjuk, eller är redan förkyld usch. Värsta som finns!! Och ute blire bara kallare.. Hmm..

Jackie

2 comments:

Ida C Gustafsson said...

åååh så ni mysde i Lerum tills slut.. Så mysig då, och framför Never back down... kan ju inte bli bättre.. hihi

jb said...

i freakin die!
Hottie WITH the BODY!
visste vi dock innan men AH.
LOVE