Saturday, January 30, 2010

If we just hold on..

..maybe life could be sweet.

Jag uppskattar inte att jag skall sitta i vättlehallen helaa dagen typ? Ensam, med alla sura damer/hurtiga tränarföräldrar, och filma!! Jag kan inte ens stå upp!? Oh well, får hoppas på någon snygg tränare eller festliga skridskopar som tävlar. :)

Kollade filmen igeeeen (Angus, Thongs&....) och den är så sööööt. Jag har kommit på även, no more slow songs när jag ska sova! Soundtracket till den filmen är perfekt att somna till! Det blev sommar i huvudet helaa natten!! DOCK var den en skum dröm ändå, jag var med i ett tv-spel typ? och alla dörrar och gångar var jätte smalaa hahahahahahahah FÖR att vi åt så mycket gott igår hos Helen. Gash.. Det var jätte mysigt iaf! Jag Johanna kollade Let's Dance, och den där nya svenska seriern, med Helen och Alex! Mys.

Johanna kommer för övrigt och hälsar på mig sen sa hon, lycka! OCH min mp3 skall sitta i örat helaa tiden. ThankGodForThat!!

Jackie

2 comments:

Therese - Bloggar fran Dubai! said...

Angus, Thongs & Perfect Snogging? :)

Jackie said...

Yeees, sweet sweet movie!