Monday, January 4, 2010

Lite sommar kanske?

Yes då var det dags. Eller jag är redan mitt i det kan man väll säga.. JAG VILL HA SOMMAR NU! För det första uppskattar jag aldrig vinter och kyla. Fin mysig snö är OK ett tag runt exakt julafton typ. Men nu får det rinna ut mot sommar och sol!! Har nästan halkat och slått ihjäl mig flera gånger nu, det är ju ganska så INTE värt liksom?

I alla fall.. Det jag vill få ut med detta inlägger är.. fashion gone summer :P Jag känner solstrålarna mot mitt ansikte bara av att kolla på dom typ haha. Ååh, långt kvar :/ Semester! Nya länder, nytt folk, nya stränder. Bästa som finns.


Jackie

2 comments:

Ida C Gustafsson said...

haha lite mer avancerat än mina HM bilder :D älskar att allt du skriver är bättre än mitt :D hahaha! :D Men jag håller verkligen med dig, sommar NU TACK! :D

Jackie said...

hahaha nej vadå dina var väll lika somriga dom! ;D mmh i know, vill verkligen inte vistas utomhus.