Monday, January 11, 2010

Nylon Mag!

Hmm, hinner man med när jag babblar iväg 5 inlägg per dag? hahaha.. me thinks not. Oh well.
Ida G hänger med iaf woopwoop! And i Do agree, du får komma på soffhäng och Hannah Montana snart haha!

..såg precis att tidningen jag läser är väldigt gammal haha. November numret av Nylon - the America Issue. Får spana in vem som är on the cover denna månaden då! Om jag inte redan
sett? Anywho, Blake Lively är med i denna iaf och hon är ju awesome! Hur bra som helst framför kameran och a very great actress. Får sånna himlans summer feelings när jag tänker på Systrar i Jeans! OCH inatt fick jag största Gossip Girl flippen haha. ÅH, måste kolla säsong 1 snart, där finns alla de bästa avsnitten! Thanksgiving avsnittet är bäst bäst, när dom ser tillbaka o grejer.

Nu ska jag tralla iväg till gymmet tänkte jag. Sen kanske kolla lite på stan? Köpa lite böckeeer, fikaa, kanske en tidning tillochmed? HM NEJ VÄNTA LITE, jag har inga pengar :) Men träna går alltid! Är sugen på att boxas..och sparkas lite. Meen jag gillar funktionen som kallas att kunna gå, så jag skippar det för stunden.

Annars då? Vics skrev precis. Hon maxar JoBro och är hype hype! JAG MED, högt som attan när jag är ensam hemma. och när jag är i stan. och på bussen. och..aah you get it :) Insåg även nu att jag tycker om Inseparable väldigt mycket! När Nick J & the Adm gjorde om den fick den ny tid in the spotlight haha.



Jackie

2 comments:

Ida C Gustafsson said...

jag älskar att du gör så många inlägg, maha mitt liv är att läsa era bloggar :D hahaha! och du är den ändå som är överaktiv.. Me like alot.

Visst är hon undeerbar och JA! bästa avsnitten, särskilt när S är ap full och N duschar av henne och seda så har alla 3 vattenkrig.. happines! mahaha innan all drama dock =/

Jackie said...

Vihoo va bra då :D det gäller att hålla igång i sega tider som dessa.... hahaha..

JA exakt då! Ååh. Nate <3