Wednesday, January 27, 2010

Lite snyggt från dagen.

Lite Aaaah, kan inte ligga på mage länge till känner jag. Har varit så sugeen på godis helaa kvällen, så när mamma sa att det fanns cider kvar råkade jag maxa. Uh, för mycket söt på för kort tid. MEN mina kära vänner, om mitt godissug är kvar imorgon skall jag unna mig några ögon och några läppar, och lakritsfiskar.

Är vi redo för vår nu eller? Så man kan gå ut i skapliga kläder utan att skämmas för att 95% av landet fortfarande går med vinterställ. Vi har knappt nått gränsen där folk tittar på varandra och sen sig själva för att man vet inte om det är man själv som har fel jacka på sig eller personen man tittar på - för lite vs. för mkt! Jag lutar helt klart åt för lite hahaha. Johanna rullar med vinterjacka fortfarande, så det får vi battla ut snart unga dam! Imorgon kanske, på vårt Stadium Bootcamp hihi. Det blir kul!

OCH first thing in the morning, tv6.se/play. Hello hottie.
Jackie

2 comments:

eveee said...

Jag vill också ha godis :( Kom hit asap. buuh.

Ida C Gustafsson said...

hihi JAG med.. alltså godis!

VILKA SNYGGA SKOR DU HAR HITTAT PÅ BILD! sådana vill/ska jag banne mig införskaffa..