Sunday, January 10, 2010

Action speaks louder than Words.


"I'll send you a copy! BANG! Bitch went down! You are SO cool."

Hahaha yees jag kollar Scream. Först ensam men nu har kimb joinat..hon kommer somna om 1 sekund. Är detta en classic or what!? Gash, sooo back in the day! Ser även nu att Sydneys boyfriend är hur hawt som helst. One of the killers you know. Billy Loomis! Jag såg precis vad han heter i verkligheten HAHA let's NOT post that here gash..

Idag har vi fixat här hemma. Vattnet är inte igång än dock hmm, men oh well. Sen har jag även vandrat lite på gymmet, kollat the Hills igen, finalen! Inga dåliga bråk där inte..d r a m a. Hahaha. Med stiligt folk! Heja Brody!! Och Justin när han inte har sitt himla skägg......

Hittade även 2 outfits som jag tyckte om alot idag! Elin Kling och Miley Cyrus klär sig alltid himla snyggt! Eller nästan alltid. Miley's rockin on stage även så hon leder lite.

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

naa jag älskare scream! :D så himla bra och så himla uppenbara så man slipper tänka allt för mkt :D hahaha! :D:D