Friday, January 29, 2010

Uttjatat? Största dramaqueen? = mitt knä.

Javisst, nu var det dags igen. Har redan ringt doktorn och bokar väll FÖRHOPPNINGSVIS en tid asap. Vet inte om dom kommer kunna göra något dock? ÅH JAG STÖR MIIIIIG! Det gör freakin ont med skall ni veta. Har inte kunnat ställa mig upp från golvet än. Men har ju tv, dator, mitt rum, toalett och allt här uppe egentligen. Förutom mat.. och jag börjar bli hungrig. Så nej, kan inte fortsätta livet endast från övervåningen.

Hamngatan premiären ikväll, litee osäkert för min del..helt plötsligt. Men att halka med detta benet med eller utan kryckor är INTE värt det. Får kolla hur det går under dagen. Ni ANDRA friska krya aktiva människor får såklart pallra er dit! Lite info från facebook gruppen kommer här :)

AfterWork 29/1 kl.17-00. Happy hour i baren och extra fin mat serveras med den härliga AfterWork-buffén. Hamngatan är till för dig som är finsmakare och sätter värde på det exklusiva i vardagen. Premiär innebär självklart bra öppningserbjudanden och fredag den 29/1 sätter vi i gång, välkomna!

Jackie

No comments: