Friday, January 22, 2010

I keep runnin'.

Någon annan än jag som tycker att Justin Bieber påminner lite om old Jesse McCartney, alltså hans tidigare låtar. Söta och små :) Här är Justins nya låt i alla fall, Baby! Får en på ganska somrigt humör, visst?

Vaknade i lugn form och gick ut o spraang lite till! Tror för övrigt jag börjar bli hungrig igen nu känns det som? Nudels någon? Uppskattar vi mitt snygga underställ haha. Ska bli skönt när det är vaaarmt ute och man kan springa i shorts och t-shirt.. så man slipper se ut som en såndär överhurtig pensionär när man hoppar omkring.

Nu ska jag duscha osåå, har nämligen inte gjort det än, och fixa mig lite smått. Håret tar ju faktiskt tid. Sen ska jag o Eve in till stan lite innan vi beger oss till Hanni! Fira fira tonight tonight!!

Jackie

No comments: