Monday, January 11, 2010

Hold on another day.



Hääärlig låt indeed. Varje gång jag lägger upp en JoBro låt, hittar jag hundra andra jag vill lägga upp samtidigt. They have that effect on me, i guess.

Hmm, kom hem för en stund sen! Tränat (konditionen ligger nu på bra haha) och sedan fikat med V och Caylie, stavas det så? Eller blev det ghettofab versionen :D

Nu ska jag ÄTA..igen? sen sova! Bums i säng, aldrig i livet att jag är trött och arg hela dagen imorgon bara för jag har det där himla mötet på morgonen. UHH!!!!! DAMP får jag även på folk som irriterar mig. Pang, där kom det. Åh jag kan flippa ur helt men ORKAR LIKSOM INTE! Herregud. Är tyst istället....... och skickar onda blickar. Ska spana in C-imon blogg, från Paradise Hotel, ist för Vics säger att han är EXAKT min typ hahaha! Det ni! Eller att jag skulle bli totally kär i honom iaf? Kanske är samma sak.. förmodligen har hon rätt.

Såhär pigg, och ungefär exakt lika glad.
Jackie

No comments: