Sunday, January 10, 2010

Spring 2010. part 2.




Han får vara med igen.. hawt















Här kommer lite mer Spring 2010! Vad kan jag säga..
I'm in a warm mood - flowers, klänningar, bara ben, no jackets,
sunkissed faces, FÄRGER helt enkelt..

H&M! Med favoriten Cole Mohr :).

Imorgon blire fler kampanjer.. märker jag nu! The fashion world satsar inför året! We like.


Nu ska jag nog försöka sova ist. Finns inget festligt på tv, så jag får somna till en film i mitt rum. Sötisen på CSI NY ska bli pappa hihi,
han är nervös.. gulligt du! Även Hannah Montana på tv, nya avsnitt!
Stackars Rico, han blir inte mycket snyggare och nu har han även en pubertets röst hahaha.. funnyy!

Jackie

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

hahaha Rico rico rico rico, det är verkligen sant.! Bra med nya avsnitt iaf :D får komma och krasha din soffa någon dag dåå :D

Hihi btw.. SNYGG countdown :D mahaha