Tuesday, January 12, 2010

Yeah yeah, You're asking for it, with every breath you breathe.

Sitter i köket, som vanligt. Har suttit här sen jag kom hem, i eftermiddag iofs men OJ haha tiden går fort? Har ju inte suttit med rumpan fast klistrad konstant dock. Har krupit under vårat hus, ehm, och spurtat till torget på nästan mindre än 10min för att posta brev! Det känns faktiskt inte så motiverande att gå utanför huset när det är hundra minus ute. Även om folk pratar om att det är "varmare" ute nu.... eeeh? -20 eller -15, it's still minus SÅ!

Idag, ojojoj idaaag. Först måste jag bara säga att det är förbjudet att äta nudlar vid min dator!! Eller vilken dator som helst, om man inte vill ha en prickig sådan efteråt..och klibbig. Men nu är jag så härligt placerad på barstolen så det för gå för den här gången! Kommer genast ångra mig men.

I alla fall. Jag kom till hållplatsen innan bussen imorse 8.00 och höll mig vaken under helaa mötet, blundade knappt. Det kan ha varit för att jag maxade en stor kopp kaffe såfort jag kom dit och hade sedan otroligt ont i magen under hela tiden i den iskalla lokalen. Det är inte helt min grej? Eller så är det för att kaffet smakar sump.. Efter det bar det av till gymmet. Mitt i maten önskade jag att jag faktiskt HADE ätit mer än 2 morötter på bussen in. Det var sekunder och millimeter ifrån kollaps! Nästan så att jag ville utrymma omklädningsrummet, med alla mammor och bebisar (?) som babblade i ring. Efteråt virrade jag omkring och letade lite jobb, tror folk såg att jag var lite borta? Redan vinterblek liksom och on top of that nära på att falla ihop? hahaha hmm.

Pratade även med min käre bror, ändaaa från Barcelona. Våra liv ser nästan likadana ut för tillfället sa han, fast... ah ändå verkligen inte. Men det är skönt att man inte är den enda som inte riktigt har landat helt rakt inför det nya året. Det var skolpepp, kärleksråd och om-lokalisering som snackades och nu är det bara att fortsätta framåt!

Har verkligen babblat på nu känner jag och har ingen aning om vad jag skrivit? Min syster kom hem med en JONAS tidning till mig haha, hon kände att den påminde om mig så! Fick ett fint armband med där i. Woho, lyckat när ens lillasyster köper kidsstuff till sin 3 år äldre syster! Meeen så kan det gåå när man är bäst. Hon spelade även upp en inspelning på en viss annan lillasyster som sjunger "hela skolan står i lågor...." aah ni kan resten. Haha censur!

DAGENS VIKTIGASTE! Fridaa älsklingen i Dubai fyller ååår! WOOPWOOP! FIRA nu för i..! Önskar vi var där allihopa och went all wild n crazy med dig igen!! Graaaattis & Miss you cherie! v v
Jackie

1 comment:

Frida said...

Jaquee, ma cherie. Du gör mig så glad!!!! <3 Tack, vad söt du är. Önskar ni hade varit här med mig, flipppat!
Saknar dig.
Saknar dig.
Puss Puss F