Thursday, January 14, 2010

Luring!

Yees skulle bara skämta lite! I'M BACK! :P Nee.. men är väll inte världens grej kanske? Den andra bloggen finns kvar och jag får se hur det blir när allt fungerar, för som det ser ut nu såå står det rätt still? Vill ju inte att inläggen ska se ut som urklipp från Dagens Nyheter typ hahaha.

Och nerd som jag är så kunde jag inte ens hålla mig i en dag utan har massooor att skriva av mig om exakt nu!! :D Men vi tar lite nu och resten sen okeej?

Pang på! Paradise Hotel (PH), jag är lite fast! Ganska skumt men jag har mina skäl hahah... Men jag vet inte varför, det känns bara tillgängligt i år? Det har blivit en lite större grej igen. Eftersom man knappt kollade tv alls för några månader sen typ. Det är en kul grej att kolla på helt enkelt och om man vill kan man ju låtsas att det är Evelina som struttar omkring där i paradiset :D FINA FRISYRER finns det gott om i alla fall. Herregud, jag tror inte ni förstår hur mycket jag uppskattar en stilig frippa på rätt person! Speeeciellt denna frisyren :) and so on. Woop woop.

Idag har jag varit zombie.. fattar inte att det redan är fredag imorgon? Massa vuxet födelsedags firande i helgen, imorgon är det Douglas och på lördag kusinen som fyller 30år! Det ni. Massa got mat förväntas mahah.

M.I.A, alltid lika grym. Fest eller?

Jackie

1 comment:

Therese - Bloggar fran oknen! said...

Mouhahaha jag har haft san frisyr (A)